Slangenmassage - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Dunja - WaarBenJij.nu Slangenmassage - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Dunja - WaarBenJij.nu

Slangenmassage

Door: Dunja

Blijf op de hoogte en volg Dunja

21 Februari 2010 | Suriname, Paramaribo

Vandaag zijn we naar de dierentuin gegaan. Door de taxi werden we opgehaald, en voor €1,25 ben je in de dierentuin, hoezo goedkoop?!
Oja, en voor de mensen die vaak met de taxi gaan, ritje heen en terug is €1,-
Maar dit terzijde.

We stapten de taxi uit, en het regende pijpenstelen. Met zijn allen onder een afdakje geschuild, erg gezellig.
Eenmaal droog, gingen we met de camera in de aanslag op pad.
Er waren aapjes, heel veel soorten vogels, een kinderboerderij met Nederlandse koeien (Sander was meteen in zijn element), papegaaien etc.
Toen we even moesten schuilen voor de regen zagen we iets verderop een paar mannen die slangen vast hadden. Daar zijn we natuurlijk op afgestapt. Ze waren de slangen aan het sorteren, want ze hadden net nieuwe terrariums gebouwd. Sommigen hebben een slang vast gehouden, maar niet allemaal, want hij kon bijten.

De man heeft ons meegenomen naar de andere slangen waar hij er 1 voor ons uit heeft gezocht die ook wel kon bijten, maar het nog nooit gedaan had. Dus we hebben één voor één de slang vastgehouden. Het was zo mooi! Het voelde heel erg zacht. Hij kroop in mijn nek, een heerlijke massage, doordat je zijn spieren steeds samentrok wat je zeer goed voelde.

Er was ook nog een wurgslang die vastgehouden mocht worden, maar net toen ik had besloten om deze vast te houden werd de slang gestrest. Dus die kans is aan mij voorbij gegaan, maar toch, ik heb een slang vastgehouden, en dat was echt super cool!

  • 22 Februari 2010 - 01:55

    Eef:

    lefgozerd:-D succes weer op stage morgen!xxx

  • 22 Februari 2010 - 12:14

    Florian:

    Schat als je terug bent kopen we een slang, erg functioneel zo te lezen en scheelt mij een hoop inspanning :P....
    Maar eerst masseer ik je nog wel een paar keer hoor;)

    Hou van jou!!!

  • 26 Maart 2010 - 22:05

    Lianne:

    Heej! Ik wist helemaal niet dat jij ook op buitenlandse stage was :-)
    Zag een verslag van je hangen aan het internationale stage bord:)

    Ik ben begin dit schooljaar naar Aruba geweest, wilde eerst ook liever naar Suriname!

    Is de stage mooi daar?! Anders natuurlijk!
    Ben benieuwd naar je verhalen:)

    Groetjes Lianne


  • 02 April 2010 - 09:54

    Sanne:

    Hey,
    Wat cool dat je een slang hebt vastgehouden. Lijkt me best eng!:D Ik lees verder dat je het er mooi hebt! Fijn! Nou we zien je wel weer hier in Nederland! Nog een leuke tijd daar en geniet ervan:D Ik hoorde pas geleden dat je berichten hebt gestuurd via hotmail, je hebt deze waarschijnlijk naar mijn oude heen gestuurd. Vandaar dat ik nooit gereageerd hebt.
    Liefs, Sanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Februari 2010

Slangenmassage

06 Februari 2010

van -6 naar +30
Dunja

Actief sinds 12 Jan. 2010
Verslag gelezen: 2056
Totaal aantal bezoekers 7535

Voorgaande reizen:

03 Februari 2010 - 15 April 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: